top of page

רק להיום קומי מהמיטה ועשי משהו למען הרעיון שלך

Tote Bag

תראי מה קורה כשקמים מהמיטה

ינשוף.jpg

- אנונימית  -

מאנשי הגם וגם שופעת רעיונות

נועה האלופה את צינור לשפע והיצירתיות,

תודה על הכל.

השם שהצעת מדהים.

תודה רבה לך!

ינשוף.jpg

 - אנונימית -

מלבישה בתים באהבה

 

 

נועה, זה לא רק שאת עוזרת לי להרים את העסק. את עוזרת לי להרים את עצמי מהקרשים, להרים את הביטחון העצמי שזה מאסט חשוב מאוד. לבנות מחדש את ההערכה העצמית שלי להזכר מי אני ומי אני רוצה להיות  כלומר: עוזרת לי בגרסה הגבוהה שלי וזו נקודת פתיחה נפלאה לפתוח עסק משלי.

אמרו לך שעם כישרון לא הולכים למכולת.

אני אומרת בטח שכן!

היום שכבר העברתי מעל 800 שעות אימון אישי ועסקי.

גיליתי שהבעיות המובילות של יזמים בתחילת הדרך הן: מטרה לא ברורה, בטחון עצמי נמוך, סביבה לא תומכת, חוסר בניהול זמן ואומץ לבקש עזרה. כל הבעיות הללו גורמות לייאוש כי הן נותנות תחושה שהרעיון הוא לא מספיק טוב ולא ומצדיק את קיומו כדי להתפרנס ממנו. בכל תהליך עסקי שלוותי וגם אני בעצמי עברתי היה את שלב "דממת המפרגנים", השלב שלא רוכשים ממך, לא מגיבים לך, לא מתאמצים לשווק בשבילך, כלומר "המפרגנים" ממשיכים בחיים משל עצמם, הגיוני סך הכל. שלב "דממת המפרגנים"  מלמד כי חשוב  ללמוד את עולם השיווק שהוא מלא באנשים שונים ושפות רשת  מגוונות . "דממת המפרגנים" מאפשר לך להחליט האם את הולכת עד הסוף עם שיווק הרעיון או שאת פורשת בשיא ונפרדת בבכי מר מהרעיון שלך.

מעניקה לך באהבה את שבעת השאלות שיגרמו לך להתחיל לשווק את הרעיון שלך .

1.כתבי מה הרעיון שלך? 

2.מהיכן הוא נולד?

3.אלו כישורים לדעתך את מביאה לידי ביטוי ברעיון שלך? 

4.למי הרעיון שלך עשוי לעזור? 

5.מה הם הערכים של הרעיון שלך?  (חשוב)

6.מי האנשים שלדעתך יכולים לעזור לך?

7.מה הפעולות שעליך לעשות כדי לקדם את הרעיון שלך?

אמרו לך שעם כישרון לא הולכים למכולת.

אני אומרת בטח שכן!

היום שכבר העברתי מעל 800 שעות אימון אישי ועסקי.

גיליתי שהבעיות המובילות של יזמים בתחילת הדרך הן: מטרה לא ברורה, בטחון עצמי נמוך, סביבה לא תומכת, חוסר

בניהול זמן והאומץ לבקש עזרה. כל הבעיות הללו גורמות לייאוש כי הן נותנות תחושה שהרעיון הוא לא מספיק טוב ולא

ומצדיק את קיומו כדי להתפרנס ממנו.

בכל תהליך עסקי שלוותי וגם אני בעצמי עברתי היה את שלב "דממת המפרגנים", השלב שלא רוכשים ממך, לא מגיבים

לך, לא מתאמצים לשווק בשבילך, כלומר "המפרגנים" ממשיכים בחיים משל עצמם, הגיוני סך הכל.

שלב "דממת המפרגנים"  מלמד כי חשוב  ללמוד את עולם השיווק שהוא מלא באנשים שונים ושפות רשת  מגוונות .

"דממת המפרגנים" מאפשר לך להחליט האם את הולכת עד הסוף עם שיווק הרעיון או שאת פורשת בשיא ונפרדת בבכי

מר מהרעיון שלך.

 

מעניקה לך באהבה את שבעת השאלות שיגרמו לך להתחיל לשווק את הרעיון שלך .

1.כתבי מה הרעיון שלך? 

2.מהיכן הוא נולד?

3.אלו כישורים לדעתך את מביאה לידי ביטוי ברעיון שלך? 

4.למי הרעיון שלך עשוי לעזור? 

5.מה הם הערכים של הרעיון שלך?  (חשוב)

6.מי האנשים שלדעתך יכולים לעזור לך?

7.מה הפעולות שעליך לעשות כדי לקדם את הרעיון שלך?

ינשוף.jpg

 - אנונימית -

שכמעט הרימה ידיים

 

 

"כמעט הרימה ידיים" -  פנתה אליי חברה, לא דיברנו מאז התיכון!

קואוצ'רית נועה שטטלנדר: מלכה! השיווק עובד!

"כמעט הרימה ידיים":  היום חשבתי על זה בהתחלה שכשנפגשנו היה לי לקוח פעם בכמה חודשים היום יש לי כמה לקוחות בחודש. תודה"

bottom of page